INGYENES szállítás minden vásárlásnál MA.

0
00 Ft

A szállítás módja

  • DPD DPD (házhozszállítás) INGYEN
INGYENES szállítás
A kosárba

Reklamáció és visszaküldés

Mi sem vagyunk tévedhetetlenek. Ha azonban mégis reklamáció merül fel, fontosnak tartjuk, hogy ne fordítsunk hátat neki, és a lehető leghamarabb megoldjuk. Ehhez tartjuk magunkat.

 

A reklamáció menete

Kérjük, a lehető leghamarabb vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +420 516 410000- as telefonszámon vagy az info@stinio.hu e-mail címen, ahol egyeztetünk Önnel legmegfelelőbb megoldásról.

A méretre gyártott termékek reklamációját igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül megoldani. Ez elsősorban attól függ, hogy milyen megoldásban állapodunk meg az ügyféllel.

Amennyiben kölcsönösen elfogadható árengedményben egyezünk meg az (pl. ha olyan kis hibáról van szó, amelyet az ügyfél hosszú távon hajlandó elfogadni, vagy a javítást maga végzi el), akkor ez a leggyorsabb megoldás. Csere esetén új terméket rendelünk meg a beszállítótól (a gyártás kb. 2 hetet vesz igénybe).

Annak érdekében, hogy a reklamációját mihamarabb meg tudjuk oldani, kérjük alaposan ellenőrizze a termékeket az átvételkor. A láthatóan sérült megrendelést ne vegye át fuvarozótól és írja bele a futár jegyzőkönyvébe. Az ép csomagolású termékeket kérjük az átadáas tán azonnal ellenőrizze le. Látható hiba esetében kérjük a lehető leghamarabb, az átvételtől számítva 24 órán belül vegye fel velünk a kapcsolatot.. A hiba gyors bejelentése segít abban, hogy a reklamációt a lehető legrövidebb idő alatt megoldjuk.

A reklamáció benyújtásának címe

TT HOLDING s.r.o.
Tišnovská 2029/51
664 34 Kuřim

E-mail: info@stinio.hu
Tel.: +3613009265