INGYENES szállítás minden vásárlásnál MA.

0
00 Ft

A szállítás módja

  • DPD DPD (házhozszállítás) INGYEN
INGYENES szállítás
A kosárba

Gyakran ismételt kérdések

Össze írtuk, hogy ügyfeleink melyik kérdésekkel keresnek meg a leggyakrabban. Amennyiben kérdésére nem talál választ, hívjon fel minket, vagy írjon e-mailt.
1. Le tudják mérni és felszerelni nekem a redőnyöket?

Mi csak webáruházként működünk, nem biztosítunk kimérést és összeszerelést, de részletes videós oktatóanyagokat forgattunk, amelyeknek köszönhetően a méréseket és összeszerelést saját maga is könnyedén elvégezheti.

2. Mikor kapom meg az árut?

A standard szállítási idő 10-15 nap.

3. Mindig ingyenes a szállítás?

Igen, akkor sem kell szállítási költséget fizetni, ha csak egy darabot rendel. Az egyetlen korlátozás, hogy a szállítmány súlya legfeljebb 30 kilogramm lehet. Tehát ha több terméket rendel, kérjük, hozzon létre több megrendelést, a szállítás ebben az esetben is ingyenes.

4.Mi a teendő, ha a redőny nem passzol, visszaküldhetem a terméket?

Mivel ez egy személyre szabott termék, nem küldhető vissza. Kérjük, rendelés előtt gondosan mérje meg az ablak vagy ajtó méreteit az utasításainknak megfelelően.

5.Személyesen is átvehetem az árut?

Személyes átvételt nem vállalunk. Az árut ingyenesen kiszállítjuk az Ön által megadott címre.

6. Mi a teendő, ha az áru megsérült?

Kérjük, mielőbb lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Kérdéseit és kéréseit minden munkanapon fogadjuk a +420 516 410 000-es telefonszámon és a info@stinio.cz e-mail címen, ahol egyeztetünk Önnel és megtaláljuk a legjobb megoldást. Ha kölcsönösen elfogadható árengedményben állapodunk meg (pl. ha olyan apró hibáról van szó, amelyet az ügyfél hosszú távon hajlandó elfogadni, vagy maga végzi el a javítást), akkor ez a forma a leggyorsabb megoldás. Csere esetén új termékeket rendelünk a beszállítótól (a gyártás kb. 2 hetet vesz igénybe).

7. Mekkora a maximális árnyékolószélesség, amelyet meg lehet rendelni?

A szállítmányozó korlátozásai miatt maximum 1550 mm szélességű árnyékolót rendelhet tőlünk.

8. Mi a különbség az Opal és a Brilant redőnyök között?

Az egyetlen különbség a felső fedőlap (doboz) megjelenésében van. Az Opal árnyékolók esetében egyenes, a Brilant árnyékolók esetében lekerekített. Mindkét típusnál a fedőlapok oldalsó borítás nélkül készülnek.

9. Mennyi a jótállási idő?

Az árukra standard két év garanciát vállalunk.

10. Mi a különbség az árnyékoló és a sötétítő roló között?

A Color hit VAN GOGH redőnyök szövete részleges árnyékolást biztosít, azaz a fény egy része áthalad rajta. A Color hit NEW YORK redőnyök sötétítő anyagúak, amelynek hátoldalán alumínium fólia található. A fény egyáltalán nem halad át az anyagon.

11. Kötelező az oldalsó vezetők használata a rolóknál?

A beépítés ezek nélkül is lehetséges, de a vezetőkkel ellátott rolók praktikusabbak és esztétikusabbak. A vezetők ragasztóval vannak ellátva, és megakadályozzák, hogy a fény átjusson a szárny szélein. Az ablak megdöntött állapotában a vezetőléc tartja a rolót, így az árnyékolás továbbra is biztosítva van.

12. Felszerelhetők-e a rolók fúrás nélkül?

Nem, mivel a szárnyra szerelődik fel, ez stabilabb megoldás, mint a fúrás nélkül felszerelt rolóknál.

13. A rolók teljesen felhúzhatók?

Igen, a rolók teljesen felhúzhatók, így szabad kilátást biztosítanak.

14. Ki gyártja rolókat és reluxákat?

A cseh Rolux vállalat, amely Olomouc mellett rendelkezik gyártócsarnokkal. Minden redőnyt ellenőriznek és tesztelnek a működőképesség szempontjából.